Fietsen.

- Heeft u iets te melden over de parkeergarage? Plaats dat dan hier.

Fietsen.

Berichtdoor nolloa » Di 11 Nov 2014, 19:42

L.S,
Wij zijn sinds kort bew van diamantlaan 44. Bij het ontvangen van de sleutel vroeg ik aan de vertegenwoordiger van Portaal of ik onze fietsen achter de auto mocht zetten. Deze beantwoorde bevestigend. Zo gezegd zo gedaan, totdat ik een briefje vond van de huismeester met het verzoek deze weer weg te halen. Na een gesprekje met de huismeester en uitleg mijnerzijds zei hij dat ik mijn verzoek bij de bew. com. moest neerleggen. Na het lezen van de voorschriften blijkt dat je een voertuig in de garage mag zetten. Als ik in de garage kijk zie ik dat er bij div voertuigen bromfietsen en scooters achter de auto`s staan. Er staat toch duidelijk een voertuig in de voorwaarden. Dit aan de huismeester kenbaar gemaakt ,zei deze dat het eerst een voertuig was en dat later de scooter of brommer die deelneemt aan het verkeer er bij is gekomen. Echter deze voorwaarde staat niet in de voorschriften. In ons vorig app. mocht het ook niet maar later na overleg kon er toestemming gegeven worden mits de fietsen ordentelijk werden gestald. Uiteindelijk huren we de hele parkeerplek. Het zou voor de meeste bew. een zegen zijn als je je fiets achter de auto kon zetten i.v.m. ruimte in de berging. Mijn vraag aan u is om dit item eens te onderzoeken en aan de bew. voor te leggen om te zien of er genoeg belangstelling voor dit idee bestaat.
Mvg. A Duffels Diamantlaan 44 tel: 8891467
nolloa
Beginner
Beginner

Terug naar Parkeergarage